ماه ها و سالها تحت نظر قراردادن دیگران بطوری همه جانبه وظالمانه بخاطر هیچ و پوچ وبخاطر نامردی وزورگویی نتیجه ای جز ترس از قضاوت(فوبیا) آنهم فقط از طرف کسی که احتمال آن داده میشود و شاید یک نفر در محیط نخواهد بود و زمان خواهد برو تا رابطه ای عادی بان یک نفر داشته باشی
درج غبارآلود زمان(نجوای پاک اسمانی) ...ما را در سایت درج غبارآلود زمان(نجوای پاک اسمانی) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144