درج غبارآلود زمان(نجوای پاک اسمانی)

متن مرتبط با «نگفتیم چرا» در سایت درج غبارآلود زمان(نجوای پاک اسمانی) نوشته شده است

نگفتیم چرا؟!

  • نیلوبلاگ

    ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟! جای "بنشین" و "بفرما"- "بتمرگی" گفتند..!...ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟... "تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم و هنوزساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟! دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوستدشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟! چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چراما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟ xa0 گاهی با یک قطره لیوانی لبریز می شود .xa0گاهی با یک کلام قلبی آسوده وآرام می گردد .گاهی با یک کلمه یک انسان نابود می شود .وگاهی با یک بی مهری...

    ادامه مطلب